.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعزیر53 میلیاردی متخلفین اقتصادی در مازندران


به گزارش شمال نیوز مهدی عباسی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان مطلب فوق گفت : در سال گذشته از مجموع52هزار و 486 فقره پرونده واصله به شعب تعزیرات حکومتی مازندران 48 هزار و 888 هزار آن مختومه و متخلفین در بخش های مختلف به مبلغ 53 میلیاردو 491 میلیون و 920 هزار و 463 ریال جزای نقدی محکوم شدند .
این مقام قضائی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در استان مازندران در حوزه تعزیراتی و امور اقتصادی افزود : مهمترین تخلفات این بخش شامل عدم درج قیمت 22هزار و 536 فقره و گرانفروشی20 هزار و 834 فقره و عدم ایفای تعهدات ارزی وارد کنندگان با1 مورد به ترتیب بیشترین و کمترین تخلف ارتکابی د ر استان بود .
وی یاد اور شد : هم چنین در حوزه دارو ودرمان مهمترین تخلفات عدم رعایت ضوابط بهداشت محیط ، ایجاد موسسه پزشکی غیر مجاز توسط اشخاص فاقد صلاحیت ، ایجا موسسه پزشکی بدون اخذ پروانه کار و ... .. بود .
مهدی عباسی خاطر نشان کرد : در سال گذشته در جهت همکاری یا دستگاه های اجرایی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان بیش از 3000 مورد بازرسی مشترک با دستگاه های ذی صلاح انجام گرفت و حاصل این بازرسی های مشترک تشکیل 1 هزار و 124 فقره پرونده بود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.